پرسپولیسی‌ها از ایوب العملود، مدافع راست مراکشی تازه به خدمت گرفته‌شده خود هم خواسته‌اند که با عطیه‌الله مذاکره کند.

عطیه الله

به گزارش همشهری آنلاین گاریدو در حالی نسبت به جذب مدافع چپ خارجی تاکید دارد که براساس قانون، سهمیه بازیکنان خارجی پرسپولیس هم پُر شده و مدیران باشگاه با نامه‌نگاری به دنبال احیای 2 سهمیه از بین رفته خود هستند. در طول یک‌ماه اخیر نام چهره‌های مختلفی به میان آمده اما جدی‌ترین گزینه مدنظر پرسپولیسی‌ها، یحیی عطیه‌الله است که بعد از چند دور مذاکره برای جذب ستاره مراکشی، همچنان رایزنی‌ها ادامه دارد و سرخ‌پوشان امیدوار به توافق با عطیه‌الله هستند.

رایزنی‌های گاریدو و العملود برای جلب رضایت مدافع چپ‌پا

مدافع چپ 29 ساله مراکشی که تجربه همکاری با گاریدو را در فوتبال باشگاهی کشورش دارد، در شرایطی‌که در چند نوبت مذاکره با مدیران باشگاه پرسپولیس به توافق نرسیده، حالا با چالش پادرمیانی سرمربی اسپانیایی مواجه شده است. ضمن آنکه گفته می‌شود پرسپولیسی‌ها از ایوب العملود، مدافع راست مراکشی تازه به خدمت گرفته‌شده خود هم خواسته‌اند که با عطیه‌الله مذاکره کند و برای حضور او در جمع سرخ‌پوشان پایتخت پادرمیانی لازم را انجام بدهد. آنها از مدافع راست خود خواسته اند که بگوید شرایط در پرسپولیس و ایران مطلوب است.

سرخ‌ها به دنبال همکاری بلندمدت با عطیه‌الله

پرسپولیسی‌ها با توجه به درآمد 1.3 میلیون دلاری از فروش عبدالکریم حسن، مشکلی با پرداخت هزینه رضایت‌نامه یحیی عطیه‌الله به باشگاه سوچی روسیه ندارند و گفته می‌شود به دنبال امضای قراردادی 3 ساله با او هستند. در شرایطی‌که همچنان نظر مدافع چپ مراکشی تغییر نکرده اما مدیران باشگاه پرسپولیس که درصدد آن هستند تا در هفته پیش‌رو پرونده جذب مدافع چپ را ببندند، امیدوارند رایزنی‌های انجام شده از سوی گاریدو و العملود اثربخش باشد و عطیه‌الله برای امضای قرارداد با پرسپولیس راضی شده و به جمع سرخ‌پوشان پایتخت ملحق شود.

نام ناگی و سیلوا هم روی میز است اما ...

سرخ‌پوشان در شرایطی امیدوار به توافق با عطیه‌الله هستند که گفته می‌شود سولت ناگی، مدافع چپ تیم پوشکاش آکادمیا مجارستان در کنار جاناتان سیلوا مدافع چپ ختافه، دیگر گزینه‌های مدنظر پرسپولیسی‌ها هستند. البته که هر دو بازیکن تحت قرارداد باشگاه‌های خود هستند و سرخ‌پوشان برای دریافت رضایت‌نامه‌شان کار سختی در پیش دارند و در همین راستا، پرسپولیسی‌ها امیدشان به چراغ سبز عطیه‌الله است تا پرونده جذب مدافع چپ را با خرید او ببندند.

کد خبر 871883

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Skot! IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
    2 1
    عالی اگه بیاد